Prvý mesiac na práve

By LeleKol - 10/28/2018

Pomaly sa nám blíži koniec októbra a stále tomu nemôžem uveriť, že vianoce sú už hneď tu. V dnešnom článku sa pokúsim zhrnúť mesiac na práve, pretože som dostala od jednej slečny otázku, že aké to tam je, ako to v podstate chodí s prednáškami a podobne.

Ak sa na to spätne pozriem, tak mi to veľmi rýchlo zbehlo, že som sa ani nestihla uvedomiť a už ma čakali a čakajú zápočty - konkrétne mám za sebou občianské právo hmotné a nasledujúci mesiac len z medzinárodného práva a ústavného práva. 

  • Spočiatku som sa snažila chodiť na prednášky, aj za cenu, že budem musieť sa vraciať domov a do školy v prepočte 6x za deň (dosť vyčerpávajúce vedia byť medzery medzi rozvrhom) až po kým som nenašla prácu tak som prednášky musela odsunúť bokom. 
  • Škola vie byť dosť únavná najmä keď sú semináre, ktoré nie sú nijakým spôsobom zaujímavé ale zas na druhu stranu, sú aj témy, ktoré ma prirodzene zaujímajú :-) 
  • Za ten mesiac som ešte síce celkom neprišla na to, čo ma z tých predmetov baví viac - dá sa to tak povedať, že všetko má svojím spôsobom význam. 
  • Učenie, prirodzene s ďalšími aktivitami sa nedali zlúčiť vždy, ale aspoň, že mám ten plán keď už viem, že sa blíži zápočet. 

Je fajn keď niektoré témy preberané na seminároch sú prepojené s praxou a tým sa v podstate rýchlejšie naučím než to klasické memorovanie, ktoré bohužiaľ so školským systémom na slovensku inak nejde. Ale o to je to lepšie, ak vysokú školu beriem ako taký začiatok svojej kariéry a nie ako predĺženie si školského života a lá nechce sa mi ešte do roboty :D 

Dúfam, že sa vám tento článok páčil :-) Krásny zvyšok nedele prajem. 





  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov