Travel diary - Cannes

By LeleKol - 11/11/2018


Krásny November v mojom prípade slnečný Vám prajem milí čitatelia :-) Dnes som sa rozhodla, že si zaspomínam na leto a urobím menší throwback do filmového mestečka Cannes.

Do Cannes sme prišli vlakom, ktorý chodil v pravidelných intervaloch a za 45 minút sme sa z Nice dostali do Cannes. Prvé myšlienky boli, že je to tu naozaj krásne a počasie nám naozaj prialo. Veď čo by to bolo za príslovie keď vo ,, Francúzskej riviére, kde je najslnečnejšie počasie po celý rok, " pršalo. 


Keďže Cannes je svojou rozlohou menšie ako Nice, tak sme stihli prejsť celé mesto za približne 5 hodín. Cestou na pláž nás viedli takéto krásne uličky s malými obchodmi či už s oblečením, kozmetikou alebo suvenírmi. 

Ešte pred plážou sme sa zastavili do Festival de Cannes, to je to, čím je známy Cannes - filmovým festivalom, ktoré sa tu koná každý rok a odovzdávajú sa sošky za najlepší film, režisérov a podobne. Celé toto mesto sa nesie vo festivalovom ba až kľudnom type.



  
Od stanice na pláž to veru nebolo ďaleko, avšak pláži kde sa rozložiť bolo neúrekom. Aj keď väčšina z nich boli súkromné, kde mali svoju reštauráciu, lehátka - mimochodom za toto sa účtovalo 15€ na 4 hodiny a 5€ za slnečník , čo nám prišlo veľmi predražené.  Ako tak sme sa rozložili, prestreli si uteráky na pieskovú pláž nás však odradilo more. Možno ak by sme hľadali ďalej, našli by sme čistejšie more než tam, kde sme prišli prvý krát. 
Tak sme sa obliekli a išli sa prechádzať. Poviem vám, že by som v tom teple najradšej sa kúpala v mori, ale tá voda, ktorá bola špinavá som do nej radšej nešla aj keď sa našlo zopár odvážlivcov ale väčšina ľudí sa opaľovali. 


Popri pobreží nás sprevádzali rôzni umelci, stánky so suvenírmi a nepochybne aj krásne hotely. Miestami mi to pripomínalo Miami Beach, keďže palmami a atmosférou sa na seba aj podobali. 



Tak a to by bolo všetko z Cannes. Či by som sa tam vrátila? Skôr nie ako áno, viac ma ale zaujalo Villefranche-sur-Mer alebo Nice, ale o tom až nabudúce. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov