Time management trochu inak

By LeleKol - 10/07/2018





Ahojte. Krásnu prvú októbrovú nedeľu prajem všetkým, ktorí čítajú tento článok. Ako iste vidíte, je to všestranná téma a rozhodla som sa jej venovať tento článok. Mne sa začal pomerne hektický a náročný týždeň až som rada, že mám možnosť si sadnúť a napísať tento článok. Popri škole, sťahovaní sa do nového bytu a zariaďovaní je to dosť náročné čo i len si na pár hodín sadnúť a nič nerobiť. Iste to mnohí poznáte, nestíhate, neviete kde vám hlava stojí a do toho príde mnoho povinností, ktoré musíte urobiť, chcete, plánujete ale nakoniec to aj tak situácia zariadi inak. 

1.) Keď plánovanie skrátka nejde
Tento bod určite všetci dobre poznáme. Naplánovala som si hneď nejaké úlohy, ale nešlo to nikdy splniť na 100% už len z toho dôvodu, že ich bolo veľa - ale čo môže byť splniteľné, urobte hneď. Najmä sa zamerajte na dôležité úlohy, ktoré je potrebné vykonať.

2.) Efektívne využitie času
Samozrejme, nemyslím tým, že sa budeme dušovať o to, aby boli hneď naše to-do listy vyškrtnuté, ale aspoň skúste ten čas využiť čo najefektívnejšie. Napríklad si stanovte 3 úlohy, ktoré pre tento daný deň je potrebné splniť a nestresujte sa zbytočne :-)

3.) Doprajte si aspoň 20 minútový oddych
Tento bod platí pre všetkých, pretože ak by sme sa v stresujúcich situáciach ponáhľali, tak verte či nie, ale vášmu zdraviu to neprospieva, nehovoriac o tom, že ste nervózni a v konečnom dôsledku by ten čas nemusel byť využitý efektívne. Mne osobne sa stáva to, že ak chcem veci rýchlo dokončiť alebo naopak mám veľa vecí, ktoré je potrebné urobiť, tak na 50% zabudnem to, čo som pôvodne chcela :D

4.) Stanovte si ciele namiesto plánovania to-do listov
A týmto posledným bodom by som chcela uzavrieť moje krátke tipy na time management trochu inak. Možno práve ciele, ktoré mám na myslí z týždňového hľadiska, skúste si v hlave stanoviť čo najpresnejšie chcete stihnúť do konca týždňa. Pozor, nie takým štýlom, že si stanovím 10 vecí a budú nesplniteľné :D Dajte si len 2 ciele a skúste sa ich splniť do konca týždňa priebežne.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov