Travel diary - Monako

By LeleKol - 9/30/2018




Zdravím vás všetkých čitateľov. Jeseň je už v plnom prúde a poviem vám, že pri pohľade na tieto fotky je mi aspoň na chvíľu teplejšie aj keď je už vonku chladnejšie a sychravejšie. Dnešný článok je skôr také zhrnutie výletu do Monaka. 


Od nášho ubytovania sme mali na stanicu približne 10minút chôdzou a tak sme sa do Monaka vybrali vlakom. Musím povedať, že ma prekvapilo, to, že vlaky chodili v pravidelných 25 minútových intervaloch a prakticky za 20 minút sme sa dostali do Monaka. Hneď ako sme vystúpili sa moja gps navigácia ,,intuitívna" :D zorientovala a tak sme sa išli pozrieť do Jardin Saint Martin - takej záhrady, no dostali sme sa prakticky na úplny okraj Monaka a mali krásny výhľaď.  





Čo ma prekvapilo bola čistota a že všetko bolo blízko seba aj keď to až tak blízko nebolo. Tým, že bolo dosť horúco (až tak, že nám s priateľom stekal pot po celom tele) nám dalo zabrať, sme sa museli každú chvíľu napiť vody a oddýchnuť si ale ten oddych bol naozaj príjemný popri výhľade na jachty a rozprávaní sa. 



Kasíno v Monte-Carlo bolo naživo ešte krajšie aj keď tam bolo doosť ľudí ale nevadí, prešli sme sa a presunuli sa do nákupného domu a odtiaľ do najkrajšieho parku aké som kedy videla. 

Aj keď sme prišli do Monaka na obed a odišli v podvečer okolo siedmej tak za ten čas sme prešli približne 20km a videli sme všetko, čo sme vidieť chceli. Rozhodne by som sa ešte raz vrátila do Monaka ale už s väčším obnosom peňazí, pretože tie kabelky vo výklade naozaj stáli za to :D 
O luxusných autách ani nemusím písať, tie tam boli samozrejmosťou. 


Verím, že som prostredníctvom týchto fotiek navnadila trošku letnej atmosféry. Užívajte si zvyšok nedele. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov