Ako si splniť svoj sen

By LeleKol - 12/30/2018





Ahojte, opäť sa k vám hlásim a pripravila som si pre vás článok, ktorý verím že nejednému z vás pomôže v dosiahnutí akéhokoľvek sna. Podotýkam, že to nepôjde splniť zo dňa na deň ale chce to nejaké mesiace, ba až roky trpezlivosti, práce a veriť v to, že to, čo si prajeme sa nám to splní. 

1. Použite vizuálnu predstavivosť  
Zdá sa, že je to veľmi jednoduché však? No ono tomu tak nemusí byť, ak neviete, čo vlastne chcete dosiahnuť. Vytvorte si hocikde nejaký priestor kde budete dávať fotky, citáty alebo čokoľvek, čo by vás motivovalo k tomu, aby sa z tohto obrázku stala realita. Neveríte? Skúste to a verím, že sa vám to podarí rovnako ako mne. Keď som bola menšia a mala som potrebu zaplniť vnútro skrine, aby to nebolo celkom fádne, a tak som si tlačila obrázky, ktoré sa mi prirodzene páčili a chcela som, aby aj ja som mohla mať také veci. Nuž, čuduj sa ale o pár rokov sa tieto veci stali realitou. 
Aj nejako takto môže vyzerať vaša predstava. Medze sa nekladú, je to všetko iba na vás a o vás.
www.jetaimefashion.tumblr.com

2.  Predstavujte si to v mysli 

Niet divu, že ak si predstavujeme veci najprv my sami, naše predstavy, informácie sa ukladajú kdesi do mozgu a hoci na to nemyslíme každý deň, prirodzene si mozog zapamätal našu informáciu a "podvedome" sa to prenesie cez činy do reality. Možno veľa ľudí si myslí, že si musíme predstaviť iba tie realistickejšie predstavy, ale skúste zapojiť fantáziu a predstaviť si čo najviac detailov k predstave. Chceme ísť na nejakú vytúženú dovolenku? Stiahnem si obrázok, predstavím si, že som na tom mieste, ako sa kúpem v mori a prechádzam sa. Záleží od veľa faktorov.
,,Akonáhle urobíte nejaké rozhodnutie, vesmír sa spojí k tomu, aby sa to stalo. Len si verte." 

3. Zapíšte si to na papier

Ďalšia osvedčená metóda ako si premeniť svoje sny na realitu. Raz, pred 5 rokmi som sa nechala inšpirovať k tomu, aby som si urobila svoj vlastný zoznam vecí, ktoré chcem stihnúť do konca svojho života. Pamätám si, že jednou z vecí bolo osláviť Deň vďakyvzdania tzv. ,,4th of July" v Amerike. Keď som to videla prednedávnom, skoro sa mi nahrnuli slzy do očí, pretože sa mi to naozaj splnilo. Až to znie desivo, ale bohužiaľ pravdivý tento výrok : ,,Dávajte si pozor na to, čo si prajete." 


4. Verte si

Je to veľmi dôležitý krok k tomu, aby sme si splnili sny. Predstavme si 2 ľudí, ktorý máju nejaké sny. Prvý človek, prirodzene si ukladá obrázky vedľa seba, pozerá sa na to každý deň a predstavuje si to a ten druhý - síce má iba nejaký sen, ale nepredstavuje si to, myslí si, že je to blud tomu veriť, lebo ,,aj tak sa to nesplní". Tak čo si myslíte, ktorý z týchto 2 ľudí má väčšiu pravdepodobnosť splnenia sna? 

5. Všetko má svoj čas

Pravdaže, väčšina z nás sme tak trochu netrpezlivý, unáhlený v dnešnom modernom svete plných technológii, častokrát chceme vecí, ktoré majú ľudia v blízkom okolí, potrebujeme si ,,dokazovať," že na to máme. Jedna zásadná vec, pre ktoré sa väčšine ľudí nepodarí splniť je, že sú netrpezlivý a nemajú jasnú víziu toho, čo chcú dosiahnuť. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov