3. Adventná nedeľa

By LeleKol - 12/16/2018






Ahojte, tak po mesačnej pauze sa vám ozývam. Je to opäť skvelý pocit písať sem na blog. Táto adventná nedeľa v poradí 3. sa bude niesť v duchu Vianoc keďže sa nezadržateľne blíži. Ako iste viete, mesiac som sem nič nenapísala avšak som si v hlave zrealizovala témy na blog a opäť sa máte na čo tešiť, pretože sa budem snažiť aby články boli každú nedeľu o 16:00 na blogu ako spríjemnenie nedeľňajšej pohody :-)


Náš prvý vianočný stromček, ktorý sme ho ozdobovali včera a rozhodne je to príjemný pocit sa na tento stromček pozerať. 


Dnešné ráno som sa snažila naladiť sa na vianočnú atmosféru a viac si užívať adventnú pohodu, hudbu a oddych.  


A keďže je adventná nedeľa, tak som sa rozhodla upiecť tak trochu vianočný koláč - štrudľu, ktorú vám ukážem až na ďalší týždeň :-) Okrem iného pri jedle aj ostaneme. Na pinterest-e som našla v celku zlatý recept, ktorý som sa rozhodla vyskúšať. Pozostáva iba z mozzarelly, čierných olív a mrkvy. Chce to iba trpezlivosť a veľa voľného času ale výsledok stojí za to.

Rozhodli sme sa vyskúšať domáce varené víno keďže to neodmysliteľne patrí k vianociam a naozaj to bolo veľmi chutné ba až výborné a neporovnateľné s tými, čo predávajú na vianočných trhoch. Recept je opäť jednoduchý.
Budete potrebovať iba fľašu vína - biele alebo červené, klinčeky, škoricu celú, pomaranč a cukor. Rozhodne si nabudúce vyskúšame uvariť červené víno :-)

Užívajte si zvyšok nedele a verím, že sa rovnako tešíte na Vianoce ako ja :-) 


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov